Strona główna » Outsourcing sił sprzedaży Warszawa

POZNAJ OFERTĘ DLA FIRM

Payroll
Warszawa

Firmy coraz częściej zwracają uwagę na bardzo ważne aspekty outsourcingu sił sprzedaży, które mają znaczny wpływ nie tylko na jakość pracy, ale także na duże oszczędności.
Analizując potrzeby naszych Klientów i dostosowując się do założeń biznesowych, tworzymy lokalne oraz ogólnopolskie struktury sprzedaży. Opracowujemy optymalne rozwiązania specjalnie dla Państwa, które pozwalają na sprawne i efektywne funkcjonowanie działów sprzedaży. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem, oferujemy Państwu kompleksową obsługę wszystkich aktywności, które są niezbędne do prawidłowego działania firmy. Outsourcing sił sprzedaży z Top Promotion,pozwala na ograniczenie kosztów zarządzania personelem, daje większą elastyczność w prowadzeniu biznesui pozwala odciążyć klienta na wielu płaszczyznach.Outsourcing sił sprzedaży buduje i zarządzazespołami przedstawicieli wspierających sprzedaż oraz administrowanie zespołami prowadzonymi przez klienta. Ze względu na różne wymagania Klientów, budowę struktury sprzedażowej zawsze prowadzimy w pełnym porozumieniu ze zleceniodawcą na każdym etapie realizacji projektu. Zaproponujemy Państwa firmie różne poziomy outsourcingu, od analizy potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, przez sprawowania doraźnej kontroli specjalistów nad działami, poprzez bezpośrednie naliczanie wynagrodzeń, kończąc na najbardziej rozbudowanej metodzie z wydzielonym biurem on-site na terenie klienta.

Zakres naszych usług to między innymi:

Szkolenie pracowników i rekrutacja,
Opracowanie programów szkoleniowych i coachingów,
Tworzenie systemów premiowych i motywacyjnych,
Pomoc przy wyborze odpowiednich lokalizacji pod przyszłe biura i oddziały”,
Negocjowanie umów z partnerami biznesowymi i dostawcami usług
Dostęp do doświadczenia rynkowego i wiedzy,
Gwarantowana pomoc specjalistów bez konieczności zatrudniania ich w firmie,
Doradztwo w zakresie planowania sprzedaży, podnoszenia efektywności sprzedaży oraz optymalizacji związanych z nią kosztów,
Tworzenie systemów raportowania oraz mechanizmów sprawowania kontroli nad pracą zespołów sprzedażowych.