Strona główna » Outsourcing sił sprzedaży Kraków

POZNAJ OFERTĘ DLA FIRM

Outsourcing sił sprzedaży
Kraków

Analizując potrzeby Klientów i dostosowując się do ich założeń biznesowych, tworzymy lokalne oraz ogólnopolskie struktury sprzedaży. Specjalnie dla Państwa opracowujemy optymalne rozwiązania, które pozwalają na efektywne i sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem, oferujemy Państwu kompleksową obsługę wszystkich aktywności, które są niezbędne do prawidłowego działania firmy. Outsourcing sił sprzedaży z Top Promotion pozwala na ograniczenie kosztów zarządzania personelem, daje większą elastyczność w prowadzeniu biznesu i pozwala odciążyć klienta na wielu płaszczyznach.Outsourcing sił sprzedaży buduje i zarządzazespołami przedstawicieli wspierających sprzedaż oraz administrowanie zespołami prowadzonymi przez klienta. Ze względu na różne wymagania Klientów, budowę struktury sprzedażowej zawsze prowadzimy w pełnym porozumieniu ze zleceniodawcą na każdym etapie realizacji projektu. Analizując potrzeby naszych klientów w zakresie obsługi kadrowo-płacowej zaproponujemy Państwa firmie różne poziomy outsourcingu, od sprawowania doraźnej kontroli specjalistów nad działami, poprzez bezpośrednie naliczanie wynagrodzeń, kończąc na najbardziej rozbudowanej metodzie z wydzielonym biurem on-site na terenie klienta. Firmy coraz częściej zwracają uwagę na bardzo ważne aspekty outsourcingu sił sprzedaży, które mają znaczny wpływ nie tylko na jakość pracy, ale także na duże oszczędności.

Zakres naszych usług to między innymi:

Rekrutacja i szkolenie pracowników,
opracowanie programów szkoleniowych i coachingów,
tworzenie systemów motywacyjnych i premiowych,
pomoc przy wyborze odpowiednich lokalizacji pod przyszłe biura i oddziały”,
negocjowanie umów z partnerami biznesowymi i dostawcami usług, czas
dostęp do wiedzy i doświadczeń rynkowych,
gwarantowana pomoc specjalistów bez konieczności zatrudniania ich w firmie,
doradztwo w zakresie planowania sprzedaży, podnoszenia jej efektywności oraz optymalizacji związanych z nią kosztów,
tworzenie systemów raportowania oraz mechanizmów sprawowania kontroli nad pracą zespołów sprzedażowych.