Strona główna » Merchandising Warszawa

POZNAJ OFERTĘ DLA FIRM

Merchandising
Warszawa

Firma Top Promotion świadczy usługi merchandisingowe dla firm w całej Polsce. W optymalny sposób potrafimy współpracować z naszymi klientami i generować dla nich korzyści.Skuteczny merchandising bazuje w znacznym stopniu na umiejętnym zaplanowaniu przestrzeni sprzedażowej, co pozwala na odpowiednie wyeksponowanie oferowanych produktów, zachęcając klientów do ich zakupu. Zaaranżowanie otoczenia oraz profesjonalne rozmieszczenie towarów, skutecznie skupiające uwagę kupujących są podstawami działalności handlowej.

Działania Top Promotion nastawione na realizację konkretnych celów i są w pełni przejrzyste. Dzięki szerokim kompetencjom, znajomości rynku oraz know-how oferujemy zintegrowane i sprawdzone działania zwiększające widoczność produktów na półce oraz wspierające sprzedaż.Indywidualne podejście do klienta oraz efektywna realizacja projektów pozwala nam skutecznie prowadzić akcje na dużą skalę.Korzystając z usług merchandisingowych Top Promotion zyskują Państwo wsparcie grupy profesjonalistów, którzy zatroszczą się nie tylko o umiejętne przedstawienie oferowanych produktów, ale również dołożą wszelkich starań, by osiągnąć określone cele.Dedykowane zespoły aktywnie wspierają wzrost sprzedaży poprzez akcje promocyjne, prezentacje produktów, samplingi i dystrybucję materiałów reklamowych. Wieloletnie doświadczenie zdobywane we współpracy z czołowymi firmami, wyspecjalizowana kadra oraz nastawienie na realizacje celów klienta,znajomość rynku, elastyczność w sposobie działania to główne atuty współpracy z Top Promotion. Współpraca w zakresie merchandisinguz naszą firmą pozwoli rozwinąć Państwu skrzydła.

obsługa lokalnych, centralnych oraz sezonowych akcji promocyjnych,
monitorowanie rotacji produktów,
dbanie o estetykę ekspozycji,
badania „in store”,
sprawność, efektywność, czas
zapewnienie atrakcyjnego i właściwego rozłożenia produktów w punktach sprzedaży,
kontrola jakości ,
wsparcie podczas okresowych inwentaryzacji oraz przy obsłudze ewentualnych zwrotów,
szkolenie dla personelu z technik ekspozycji towarów,
aktywizacja sezonowych sprzedaży na podstawie prognoz sprzedażowych,
zarządzanie kanałami komunikacyjnymi z managerami i innymi pracownikami.