Strona główna » Merchandising Kraków

POZNAJ OFERTĘ DLA FIRM

Merchandising
Kraków

Merchandising z Top Promotion. Świadczymy usługi merchandisingowe dla firm w całej Polsce.Skuteczny merchandising w znacznym stopniu bazuje na umiejętnym zaplanowaniu przestrzeni sprzedażowej, co pozwala na odpowiednie wyeksponowanie oferowanych produktów, zachęcając klientów do ich zakupu. Skuteczne zaaranżowanie otoczenia oraz profesjonalne rozmieszczenie towarów, skupiające uwagę kupujących są podstawami działalności handlowej.
Działania Top Promotionsą przejrzyste i nastawione na realizację konkretnych celów. Dzięki kompleksowej obsłudze potrafimy w optymalny sposób współpracować z naszymi klientami i generować dla nich korzyści. Dzięki znajomości rynku, szerokim kompetencjom oraz know-how krajowych i oferujemy sprawdzone i zintegrowane działania wspierające sprzedaż i zwiększające widoczność produktów na półce.Efektywna realizacja projektów i indywidualne podejście do klienta pozwala nam skutecznie prowadzić akcje na dużą skalę.Korzystając z usług merchandisingowych Top Promotion zyskują Państwo wsparcie grupy profesjonalistów, którzy zatroszczą się nie tylko o umiejętne przedstawienie oferowanych produktów, ale również dołożą wszelkich starań, by osiągnąć określone cele.Dedykowane zespoły aktywnie wspierają wzrost sprzedaży poprzez akcje promocyjne, prezentacje produktów, samplingi i dystrybucję materiałów reklamowych. Wyspecjalizowana kadra, wieloletnie doświadczenie zdobywane we współpracy z czołowymi firmami, nastawienie na realizacje celów klienta, elastyczność w sposobie działania i znajomość rynku to główne atuty współpracy z Top Promotion. Współpraca z naszą firmą w zakresie merchandisingu pozwoli rozwinąć Państwu skrzydła.

obsługa lokalnych, centralnych oraz sezonowych akcji promocyjnych,
monitorowanie rotacji produktów
dbanie o estetykę ekspozycji,
badania „in store”,
efektywność, sprawność, czas
zapewnienie właściwego i atrakcyjnego rozłożenia produktów w punktach sprzedaży,
kontrola jakości,
wsparcie podczas okresowych inwentaryzacji oraz przy obsłudze ewentualnych zwrotówi,
szkolenie personelu z technik ekspozycji towarów,
aktywizacja sprzedaży sezonowych na podstawie prognoz sprzedażowych,
Zarządzanie kanałami komunikacyjnymi z managerami i innymi pracownikami.